Godmorgon!

Godmorgon! Då var det fredag idag, skulle ju till skolan idag men nix det går inte min mage vill inte som jag vill.. :(  Varför kunde inte det gå över så jag kan ha iallafall en kul helg? Nä istället ska jag har sjukt tråkigt och ha ont i magen.. Ligger å väntar på att få ett såndär jävla anfall så jag får fara till akuten och operera bort skiten men bara för att kommer det inte hända, eller händer det så lär de hända typ om några veckor eftersom att jag för med mig otur..

Nu ska jag gå & äta spagetti och köttfärssås till frukost, ville ha plättar men ingen slavar och gör det åt mig?.. Nä, ska sluta ligga och tycka synd om mig själv... Har ju tur att jag inte är sjuk iallafall utan bara ont i magen så jag åtminståne orkar göra lite saker, TUR DE! Annars hade jag hoppar från balkongen för längesen...

känner ingen vidare " äntligen fredag " känsla idag...
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0