går.. inte.. att.. sova..

Ligger i sängen och kan inte sova, är inte ett dugg trött och direkt jag lägger ifrån mig datorn och ska göra ett tappert försök med att sova så får jag massa irriterande funderingar och sånt som dyker upp i huvudet.. Natten till idag så låg jag i 3 timmar och kollade rakt upp i taket och hade sjuka funderingar och kunde där med inte sova tills jag blev alledens för trött och somnade, vilket var klockan 6 imorse & har ingen vidare lust att ligga vaken så länge idag heller eftersom att jag hade tänkt börja försöka vända tillbaka dygnet så det inte går allt för segt att stiga upp då skolan börjar.. Aja, ska slå igång ett avsnitt dh, känns fel att skriva dh men har inge oth så länge min mac är död så får nöja mig med första säsongen desperate housewives som jag säkert sett fler än 4 gånger.. Vilket liv man har! Jaja, ne nu ska jag säga godnatt för min del ihopp om att bli trött & somna,   känns surt att vara ensam vaken när man har en här brevid sig som sover som en stock..

Eftersom att man inte har speciellt mycket att göra 3 på natten så satt jag och rotade igenom mammas bilder här på dator.. Och bland alla bilder så hittar jag denhär?!?! HAHAHA, ja jag får väl ta å bjuda på mig själv helt enkelt ;)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

jobbigt när man inte kan sova

2011-08-12 @ 03:19:52
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Evve

Jo, de är ju de :/

2011-08-12 @ 03:48:43
URL: http://eveliinae.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0