För jag kommer aldrig låta dig få se mig svag

Ligger just nu i sängen och lyssnar på musik och har just ätit middag, fick mig en lite powernap från halv 4 till halv 5 drygt.. Fast jag har hur ont i huvudet som helst går det inte att sova?..  Så jag ligger och ser dh avsnitt jag säkert sett 7 gånger tidigare måste verkligen komma ihåg att gå och fixa min dator laddare imorgon om jag nu ska på skolan så jag får se mitt älskade oth som jag har varit utan i allt för många veckor..  Nu ska jag se klart mitt påbörjade avsnitt av dh, sen ska jag idas platta mitt hår så jag slipper bråka alledens för mycket med det imorgon!;-)

Sitter även och försöker intala mig till mig själv att jag inte ser ut som en idiot i svart hår, men efter att har haft mörkblond/ljusbrun uppi huvudet så känns det som världens förändring och jag känner mig helt blek och ful, har dock inte testat fixa mig eller håret sen jag färgat så jag får väl skylla på det.. Men jag såg ju mänsklig ut i det förut iallafall?.. Får väl se ut som en död fisk tills vi far utomlands så jag får bli brun, bara därför skulle det regna och vara dåligt väder alla dagar.. Haha! Får helt enkelt acceptera att ingenting vill som jag vill längre.. :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0