fml

Tjenis, sitter på min sickt sköna säng och gav just upp mitt hår plattande för min älsklings plattång har lagt av så jag använder mig nu av min systers och den suger dase och den tilllåter inte mig få ha rakt hår en hel dag, utan det krullar å har sig direkt.. Fett less :( Måste komma ihåg att ta med mig plattången & min kamera då jag far till lule så kan jag lämna in det på lagning!

Min sommar har bestått av att häva sönder alla mina beroende saker, först dator laddaren, sen internet, sen skoldatorn, min kamera & nu min plattång... Jag känner att inget vill sammarbeta med mig, men imorgon börjar skolan så ska orka gå och lämna in min dator å laddare så jag någongång får igång datorn för tänker inte precis skriva på papper HELA NIAN kan ju dom fetglömma :)  Ne nu ska jag gå och döda någon för det är 100000 grader varmt och jag vet inte vad jag ska ha på mig imorgon och ja .. Livet suger helt enkelt, nu ska jag ut & arg-röka HEJDÅ

min älskling :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0