fml

Eftersom att det var allt annat än min dag igår så gick allt åt helvete typ haha.. Hade min dator att leva på i 2 timmar tills den dog så då låg jag helt ensam i mörkret i mitt rum å väntade några timmar tills jag somnade haha, eftersom att jag inte kunde använda mammas dator pga jag lyckades mixtra nå med internet så det inte funkade HAHAH.. Sen skulle jag föra över oth avsnitt på ett usb så jag kunde se det då min dator dog fast på mammas dator.. Nä då funkar INGET av alla mina tusen usb'n funkar helt plötsligt på min dator så det sket sig..

Seriöst, någon vill mig nått illa haha :(  Men nu funkar internet iallafall som tur är, kommer få leva på facebook och typ inge oth tills skolan funkar för då får jag ny laddare.. Nä nu ska jag gå och tröst äta frukost, hejdå....... :(

JAhej jag är snygg i min morgonfrilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0