duktigt..

Bara för att jag har bloggat som en dåre idag och tänkt vara översocial i bloggen så ni läsare har något KUL att läsa om, tror ni inte då jag har råkats skriva in fel e-mail adress då jag loggar in på bloggen och hade tydligen samma lösenord på min gamla blogg som på den här så har suttit å bloggat på min gamla blogg.... Innan det klickade att jag hade skrivit fel e-mail för tänkte ba vemfan har ändrat headern, vem har tagit bort alla mina inlägg jag skrev igår osv.. Haha, fan vad sämst jag är ibland.. Fast rätt kul var de att jag hittade bloggen, för fanns rätt roliga saker att läsa där & roliga bilder hihi!

Fast det roligaste av allt är att då jag läste den andra bloggen så ser jag nu att det inte är första gången jag failar och loggar in på den och tror att det är min riktiga.. Har alltid suttit å funderat var vissa inlägg har tagit vägen så hittar jag dom där, hahaha..

Hihi, hittade denna bild på bloggen då.. Bilden är tagen just då jag & emelie hade piercat läppen minns jag haha, förövrigt ser det ut som att jag håller på garva ihjäl mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0