du kan få bli min idiot

Goddagens! Ligger just nu i sängen och mår illa som en gris efter att haft ätit typ 100 års gamla chips som jag hittade i mitt rum.. Men nog fan äter man väl det om man är dödligt sugen å så hittar man en halv chipspåse, men nu känns det som att jag ska spy av äcklighet typ.. Ligger även och drägglar över h&m's hemsida och vill klicka hem kläder för tusentals kronor osvosv.. Det där med att vara ekonomisk tills jag far utomlands kommer gå rätt åt pipan, jag är ju trotts allt typ beroende av att internetshoppa.. Nu ska jag ligga här och tycka synd om mig själv och plåga mig själv genom att sitta och kolla igenom alla hemsidor med äckligt snygga kläder... Varför kunde jag inte tjäna lika bra som mina föräldrar? Nä vi barn får bara 1050 i månaden okej kanske några lappar till sen av våra föräldrar också, MEN DE GÅR JU ÅT ANNAT... Fml

Hittade en feting gammal bild på mig & emelie från 2009..
Bestis!♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0