Dag 1- mig själv i ord

Jag heter ju då som sagt Evelina Eriksson och är född årtalet 1996. Är fortfarande bara 14 år gammal (ung) fyller heela 15 år den 7 september.. Bor i en liten tattar by 2,5 mil utanför kalix som heter Töre och här har jag bott hela mitt liv med hela min familj. 

I personligheten är jag en glad, trevlig å oftast snäll tjej! Men även jag har ju mina upp & nedgångar, har ju såklart en dålig sida jag är mindre stolt över, som tur är visar jag oftast den trevligare sidan.. Annars hade ni läsare varit rädda för mig, HAHA nej jag skoja bara.. Ja nu is jag inte skriva om min personlighet, för den är dö tråkig

Har inte heller några direkta intressen går ingen sport eller så, men det jag pysslar med på fritiden är att umgås med mina kära vänner, har kul med dom och hittar på en massa galenskaper och lever livet fullt ut :D

Det var väl tillräckligt mycket för att ni ska få er en liten uppfattning som inte är FÖR dålig?:) Är faktiskt snäll å trevlig....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0