Boden

Goddagens pojkar och flickor, nu är klockan 02.50 och jag har intagit min säng och nyligt kommit hem från boden! Har sjuktligt ont i huvudet och är lagomt jävla trött så ska slå igång trassel och flotta lite, sen sova på de då!

For till kalix ikväll, var där i 2 timmar ungefär tills vi for ett gäng med 3 bilar och styrde mot boden för att fara till sanatoriumet (stavning?) utanför boden eftersom att de är ett gammalt mentalsjukhus där typ 1000 0000 människor har dött av någon lungsjukdom som gick förut? kanske finns än idag, vad vet jag.. Men då vi väl var framme så var dörren igen spikad och så var det vissa människor som härjade så jävulskt så vi for där ifrån eftersom att de är ju inge vidare kul om vaktmästaren kommer dit då  vi är där haha.  Så vi for där ifrån vilket tar typ 1000 år och dar känns det som, men påvägen dit har vi hunnit se 2 rävar och en hare.. Hihi!!  Och sen har vi suttit och tjorvat och haft oss i bilen, så rätt kul har jag faktiskt haft, mycke bättre än att supa sig full och må dåligt imorgon då man vaknar, haha. Nä nu ska jag se trassel då,  var faktiskt snäll och skrev ett sisådär halvlångt inlägg, puss på er! SOVGOTT

Dit har vi varit idag alltså! Rätt fränt va?..  Dock inte lika fränt som att dom vi var dit med idag var inne i själva huset förra helgen, jag fick aldrig uppleva den äckliga upplevelsen, men lätt att vi ska dit igen & då SKA jag in..  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0