bajs

Tjenistjenis! har just plattat håret klart och snört in löshåret, och då jag just fixat mig klart så kommer linn å säger att dom kanske inte orkar fara till lule, värt?!!? Ska tvinga dit dom, för måste och hämta ut mitt helgpass idag eftersom att jag vet inte om de går att hämta ut ett helgpass på lördagen? Whatever.. Vi löser det, får se hur det blir :) Nu ska jag gå på toa, sen försöka övertala linn å matte till att fara till lule, idag spelar ju håkan hellström + att massa folk ska ju dit idag.. Lär väl vara ännu mera drag imorgon på daniel adams-ray så missar nog egentligen ingenting, orkar bara inte vara hemma och loda en fredag..

fettful, hahah ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0