back to hell

Börjar dagens första inlägg med att säga att det här har varit en jävligt dålig dag för mig... Började med att jag fick mig 1 timmas sömn inatt, sen blir mitt hår åt helvete då jag fixade det, jag brände sönder mina frallor, mitt schema på skolan suger, jag fick tvär ont i magen och mina fötter höll på avlida av smärta fast jag hade mina vanliga högklackat som alltid annars?.. Det var väl bara föratt vara jävlig och förstöra min dag ännu mera, direkt jag kom hem från skolan la jag mig ner och dog i soffan tills 7 tiden typ..

Det enda roliga med skolan idag var att få träffa alla man inte träffat under sommaren, men idag insåg jag hur jag kunde längta så mycke till detta helvete?  Äh, de positiva är ju att vi är äldst på skolan igen! Och nästa år är vi minst igen och iår ska jag bli pluggis, iallafall vad jag hade tänkt men mina planer ändras så fort jag får provblad..  Just nu kan jag inte annat än längta till helgerna som är, och utlandsresan.. ALLT för att slippa skolan, nu ska jag gå och loda framför tven tills jag orkar gå & duscha.. Kommer inte blogga mera idag, men imorgon får jag förhoppningsvis en ny laddare till min dator om jag kommer ihåg att gå & byta den, så då kan jag blogga som vanligt igen!

Får bli ett bildlöst & tråkigt inlägg..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0