alla önskningar slår in, ändå saknas någonting

Ligger i sängen & har förjävligt tråkigt, skriver med ett par stycken på facebook, lyssnar på bra musik och inväntar tröttheten.. Dock dyker den ju aldrig upp?! Jag som trodde jag skulle somna före fan idag med tanke på att jag steg upp 10 imorse..! Aja, ska fortsätta försöka orka se klart high school musical den är bara så jävla dålig att jag inte har någon ro till att ligga å se den men orkar inte stiga upp och hämta någon annan film och inte heller börja söka några usb'n där det möjligen kan finnas något, dock har väl pappa med sig alla där han är å jobbar typ.... Värt, nä ni nu tänker jag säga godnatt för idag..  Vi hörs mera imorgon!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0