10.

10 sanningar som du inte visste om mig.

1. Jag hatar skitsnack

2. Jag hatar folk som dömmer en innan dom ens vet hur man är i sättet

3. Jag vill aldrig bli gammal, jag vill stanna i den här åldern föralltid.. Vill inte att någonting ska ändras, att folk ska dö, att jag ska bli gammal, bli tvungen å försörja mig själv osv? får ångest då jag tänker på att en dag är jag lika gammal som mina föräldrar? Nää jag vill vara ung föralltid :(

4. Jag ställer alltid till med saker å ting då någonting går bra så sen kan jag inte sluta tänka på det så blir bokstavligen dum i huvudet av mina misstag

5. Jag lyssnar sjukt mycket på vad andra säger, tar åt mig om någon säger något elakt även om dom skämtar

6. Jag har dåligt självförtroende och det är inte bara uti utseende, utan jag tror alltid att jag aldrig klarar av det å de, jag orkar aldrig ens försöka

7. Jag dömer inte människor innan jag känner dom, visst jag kan få en viss uppfattning om dom men jag ger ändå alla en chans

8. Utan mina underbara vänner skulle jag vara nere på botten just nu,  dom har/hjälper mig alltid med så mycket

9. Jag är alltid tveksam, vet aldrig vad jag vill eller så

10. Jag har väääärldens bästa bästavän, bara så ni vet :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0