wheho, bad day..

Är hemma från en sjukt seg skoldag, ingenting har gått bra typ.. Det är äckel väder ute, men snön försvinner av detta väder så det är ju ett litet plus i kanten iallafall! Menmen, inget märkvärdigt har hänt idag, som alla andra dagar.. Bara att då jag å johanna står å väntar på bussen så kommer aldrig töre bussen, fast då skulle vi tydligen åka luleå bussen idag? bra att nån meddelar oss det, så vi gick till emelie å väntade tills johannas mamma slutade jobbet så åkte vi hem med henne..

Det första jag gjorde då jag kom hem var att snöra i mig mat, har inte ätit någonting idag förutom en macka i kafeterian så det bara sveed i magen typ ;<  Nu har jag iallafall just lagt mig i soffan mätt och belåten nu ska jag ta en powernap så får vi höras senare!

den här bilden är prick ett år gammal idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0