varje gång är som den första gång vi sågs, även om det är över nu


Facelook för idag!

Har iallafall just fixat mig osv, har nog hunnit byta kläder 23 gånger och rivit ut garderoben 28 gånger å varje gång jag sökt något har det inte varit å garderoben så har sökt helt i onöda alltså. Menmen, nu sitter jag å ser något random program på tven och lyssnar på petter - längesen, älskar låten fortfarande fast jag har nött den i flera flera månader.. Den är fortfarande lika bra, den väcker fortfarande samma känslor.. Åh, den e helt enkelt bra!

Ska gå å höra med mami när middagen är klar, smart som jag är har jag inte ätit någonting idag så jag håller på dö av hunger så jag ska tvinga mina föräldrar äta tidig middag, endast för att jag är hungrig.. Sitter å tänker på hur gott med grillat kött å potatisgratäng NÄ nu ska jag be dom börja grilla köttet å skiten! HEIbara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0