vardags sminkning



ja visst kan jag det, bara för att jag e så snäll :D
jag har sååå komplicerad sminkning...



Använder mig av denna foundation eftersom att jag tycker att den är nog den bästa jag har testat (av dom få jag orkat testa haha) Men den täcker bra & räcker länge!



Använder mig även av denna mascara, och har den i svartfärg och inte i blå. Den är bra, får ögonfransarna att se finare & längre ut och så är den vatten fast! Fast vattenfast kan vara jävligt besvärligt ibland också så har en som är en billg konstig mascara som inte är vatten fast vid sånna tillfällen jag inte orkar ha den andra!



Och över foundationen sätter jag ett tunt lager av denna (mest på kindbenen) och för att se brunare ut!


Och så fyller jag i mina ögonbryn mörkare eftersom att dom är så ljusa att dom knappt syns och det ser inte klokt ut när jag har så pass mörkt hår. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0