Utkast: April 6, 2011

Ligger framför tven och väntar på att mamma ska komma hem med pizza å cola till mej, hihi.. Fan vad gott, är äckligt jävla hungrig men orkar inte ens söka igenom kylskåpet å laga mig nå mat det är för besvärligt åså får jag ju pizza istället för att stå å laga mat!

Ligger även å kollar på bilder då jag har sminkat mig som fjortis å gjort en massa "videoinlägg" till bloggen, HAHAH.. Rätt så lätt roande att ligga å kolla igenom dom eftersom att varje video är typ 10 minuter och jag bara babblar på hela tiden om allt från lampor till smink, haha.
'

Kommentarer
Postat av: ellinor

snör upp videosarna på bloggn! :)

2011-04-06 @ 13:15:17
URL: http://efosho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0