Tröött!

Godmorgon, är redan klar för skolan har fixat mig klart en halvtimme tidigare än alla andra dagar.. Men aa, då kan jag chilla tills vi ska till bussen! Har en jävla jobbig huvudvärk, fast det är vad man får när man har fått mindre än 3 timmars sömn, men det är ingenannans än mitt egna fel att jag inte fått fingrarna ur rumpan och vända tillbaka dygnet..

Men jag har överlevt tidigare med lite sömn, no sleep och allt på skolan så dör gör jag nog inte.. Ska checka vad det blir för väder idag för det har spöregnat hittils men nu har det slutat så vi får hoppas på lite sol idag med!  Vi hörs sen för nu ska jag hitta nå alvedon eller något, heibara :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0