tom PRAt

Har duschat å fönat håret och äntligen valt kvällens outfit.. Skiter i nu om det är nå disco liknande å jag inte har några "disco" kläder på mig.. Som när jag fråga mamma " Vad kan jag ha på mig ikväll? " då svara hon att jag alltid har på mig kläder så det ser ut som att jag ska på fest haha.. Fast de ligger något i det, för hade jag alltid haft mjukisbraller osv hade det varit så mycke enklare att klä upp sig... Fan för att jag hatar mjukisbyxor.. ;<

Skit samma, ska snart platta håret så fort jag orkar.. Sen käka middag och packa ner sminket och plattlocktången å fara till emelie och fixa mig för ikväll, för det där disco grejset skaburbian bajset börjar ju inte förän nio så!=) Hinner väl blogga 1359 onödiga inlägg innan jag har hunnit lämna töre säkert..

Emelie & Jag igår under rockkonserten. (=

Enda bilden hon har lagt upp från igår, ska be om fler sen!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0