tidsfördriv


Stora kärlek & sex testet 2011!
vågar du göra det?;)

KÄRLEK:


Nutid:


Är du singel?:  jajemän!
Om inte vem är du tillsammans med?: -

Har ni det bra?: -
Älskar du någon just nu?: ohom, om ni menar pojkvängrejs? nä
Saknar du någon av dina ex?: nää
Brukar du tänka på dina ex?: ja det händer, är ju vän med rätt många av dom :)
Om du har pojkvän/flickvän, bråkar ni ofta?: beror helt å hållet på hur killen är

Om du har pojkvän/flickvän litar ni på varandra?: ja, jag skulle inte kunna vara tillsammans med någon jag inte kan lita på




Dåtid:




Hur många har du haft ett förhållande med?: öhm, kring 15
Har du hållt på med någon du inte velat hållt på med?: på sätt&vis
Har du sagt att du tycker om någon fast de inte är sant?: jo
Har du och ditt/dina ex haft en 'låt'? om, vilken? ja säkert
Har du någon gång varit otrogen?: asså, haha.. jag kan inte kalla det otrogen direkt, men han gör de.. men whatever, jag var liten idag skulle jag inte ens ha på tanken att vara otrogen vad är meningen med ett förhållande om man ska vara med andra?
Har du varit kär i en annan när du haft ett förhållande? nej men haft intresse för en annan
Snällast av dina ex är: oskar, tim & david typ :)
Dummast av dina ex är : jag vet inte, alla mina ex är typ snälla med mig :]
Har du legat sömnlös pga en kille/tjej? om, vem?: haha ja, gulligt va?
Har du varit riktigt riktigt kär någon gång? om, i vem/vilka?: inte riktigt "riktigt" kär inte
Har någon försökt förstöra för dig och någon kille/tjej?: ja, haha
"Kärlek är inte att hitta någon att leva med, utan att hitta någon man inte kan leva utan" vad tycker du om det påståendet?:
ja de är väl okei!



Bästa:



Förhållandet: det med oskar såklart :) hihi..
Kyssen: hemlis
Kramarna: jag vet inte riktigt!
Sexet: det senaste, heh
Datumet: 25/8 - 09 :)
Minnet: finns ju så sjukt många!

Bästa kärleks låten: vet inte, hör inte så mycke på kärlekslåtar




Sex:



Har du haft sex?: jao
Om inte, varför?:
När hade du sex senast? ;)
Vem var det med?: hemlis
Har du kört 69an?: nei
Har du kört doggystyle?: ja
Har du ridit?: ja
Har du kört skeden?: ja

Har du ridigt någon/blivit riden med ryggen emot?:
nej
Har du haft sex ute?: nopp
Konstigaste stället/ställena du haft sex?: haha..
Har du sugit/slickat?: mje
Har du blivit slickad/avsugen?: jo
Har du runkat/pullat någon?: aau
Har du blivit påkommen när du haft sex?: ja, haha
Har du sprutat någon/blivit sprutad i munnen?: nei
Har du sprutat någon/blivit sprutad på magen?: ne

Har du blivit sprutad inne i?: aa

Har du smakat/svalt sperma?: vene
Om du är tillsammans med någon nu, har ni haft sex?: -
Om inte, varför?: -
Har du haft sex i duschen/badkaret?: ne
Har du haft sex i någon annans säng?: aa
Vad tycker du om sex?: (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0