tidsfördriiiiiiv med många i'n

orkar inte se på taken så medans en annan film laddas ner så tidsfördriver jag tiden med detta!

Tänker du att/på:
Allt löser sig med tiden?: tänker nästan aldrig så, men borde göra det.. för det löser sig med tiden, löser det sig inte så lär man sig leva med det iallafall
Någon speciell just nu?: jao, faktiskt
Isåfall , vem?: en människa typ
Ett liv efter döden?: nej
Att du ska vänta med att ha sex tills du är gift?: too late
Tiden läker alla sår?: nja, som jag sa där på första frågan.. man lär sig leva med det, så då är det inget jobbigt längre
Pengar är lycka?: för mig är pengar lycka iallafall :)
Utseendet är allt?: nej

Senaste:
Personen du pussade?: emelie eller johan
Personen du kramade?: vet inte, kramar folk jämt å ständigt såå
Personen du tänkte på?: hemlis
Personen som sov i din säng?: jag å emelie ;)
Personen du hade sex med?: en kompis, haha
Personen du skrev med på msn?: emelieHå
Personen du var med?: var med en massa
Djuret du köpte? vet inte, fick fan min katt gratis...
Maten du åt?: grillat, å nå potatissaker till det osv
Fyllan?: fredags
Gången du spydde?: förra fredan

Har:
Du suttit i fängelse? nej

Du åkt ambulans?: nej
Du kysst någon den senaste månaden?: ao
Du haft sex de senaste 10 veckorna?: jag tror då de! jag vet inte hur mycke 10 veckor är...
Du svimmat?: nej
Druckit alkohol?: adå
Delat säng med någon av de motsatta könet?: ao
Blivit kramad av de motsatta könet den senaste veckan?: aaa
Delat säng med någon av samma kön?: jaao
Fått IG i betyg?: jo
Fått MVG i betyg?: nej
Blivit utslängd ifrån en lektion flera veckor i rad?: nä, lärarna älskar mig
Blivit polisanmäld?: jo
Nakenbilder på dig själv på datorn?: haha nej
Du sjungt i duschen?: ja, inge fel med de!!
Stått på en scen och uppträtt?: aa ;> hihi
Spelat in en film?: haha aa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0