Stressigt!

GAAAH, har det fett stessigt idag..  vaknade 2 timmar försent och var inte i bästa skick men mår som jag förtjänar, har sprucken läpp osv haha.. Men det var JÄVLIGT kul igår!:)  Har inte haft så där kul på hur länge? jag vet inte.. kom hem kring halv 2 tiden så då deckade jag nästintill direkt haha..  Fick även en kram av skaburbian, status på det!

Iallafall, idag är det valborgs och jag ska på 25 minuter sitta på en buss till kalix där ska jag å emelie och handla till ikväll, sen ska vi och grilla några hos emelie och sen vidare någonstans! Blir nog en bra valborgs, nu ska jag ringa mamma så hon vet att jag inte är hemma under hela kvällen, haha.. Vi hörs imorgon bättre för nu ska jag gå till bussen!

HA EN BRA VALBORGS NU, PUSSS



Kommentarer
Postat av: Emma

Fin blogg =)

2011-04-30 @ 14:02:56
URL: http://emmsisis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0