Sova?

Ligger ensam i mörkret i mitt rum, eller ensam är jag ju faktiskt inte linn är här fast hon har somnat.. igen, som alltid! Ligger och hör på då bilarna kör ihjäl sig på e4an och hur dom dunkar musik.. Tror jag ska överrösta dom å slå igång lite musik å ha på högsta ljudet på macen? tror dock jag inte överröstar dom eftersom att mac ljudet inte ens överröstar damsugaren då jag städar, så vad är meningen med musik då man städar? eller det är bra så länge man inte damsuger..

Nu ligger jag här och tom skriver igen, btw så var jag helt glad idag för jag trodde jag hade sovmorgon till 9 imorgon att mitt utvecklings samtal börjar då, nä då börjar ju det klockan 8.. Så jag vinner på att sova en halvtimma länge eftersom att jag åker bil till skolan istället för buss, sjukt ovärt. varför kunde det inte varit klockan 9 istället, hoppas det tar länge så jag slipper hela ev'n! Nu ska jag sova, för jag är massvis med trött, har packat ner allt jag ska ha till emelie imorgon, utom sminket & plattången, sen är allt klart!  sköööönt, godnatt på er.

jag har dålig humor, ska alltid sitta å printa fula saker från filmer..
detta är från mean girls, bara så randomt att man dör då man blir gravid, haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0