Skärtorsdag

Godmorgon mina troogna läsare!  Har inte haft tid att blogga tidigare idag, jag å emelie steg upp kring halv 2 och lagade oss varmkorv sen skulle vi ut å crusa med vespan och såklart tjorvade den bara för att vi skulle ut..  Men nu är den fixad igen, så nu e jag glad å nu kan jag köra hur mycket jag vill! Sitter och väntar på att pappa ska grilla klart köttet, sen blir det middag! Och sen drar jag nog mest troligt mot kalix, om någonting händer där.. Annars får vi se vad som händer,

påtal om allt annat så är det ju skärtorsdag idag? Så vi har haft massa påskkärringar som har varit här och knackat på dörren och tiggt godis & pengar av oss, haha så söta! Nu är maten klar, så nu ska jag vräka i mig mat, vi hörs sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0