seg dag 2

Godmorgon, ligger i min säng å tjurar för att jag är så trött.. Jag somade halv 7 imorse, mamma väcker mig halv 1 idag, var jag nå död? ja.. Och så är det skola imorgon och all skit, fyfan snälla skjut mig ;c Men som tur är har vi en chill vecka som sagt, vi har ju rockkonserten på torsdag, så vi ska väl träna mycket till den också och så!

Ajaa, vi har middagsbjudning idag (igen) så jag ska hoppa in i duschen snart å fixa mig lite granna! Men först måst jag ligga här ett tag, men får inte somna för ska klara av det här att somna tidigt ikväll, men vi får se hur det blir har laddat ner en massa filmer utifall att jag inte skulle kunna sova! vi hörs sen, later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0