Rock konserten!

Har kommit hem från rock konserten för ett tag sen, tog ett tag eftersom att vi for och handlade innan det bärde av hemåt mot töre! Själva rock konserten gick faktiskt bra, mycket bättre än vad det gick på genrepet vi hade i slutet av dan då gick allt åt helvete, haha.. Men vill man vara bra, så kan man!

Har dock inga bilder från själva rock konserten, har bara bilder på min facelook & outfit .. Så det får duga tills jag får tag i lite bilder av emelie, vi hörs senare :)

Frisyren & Facelooken,
Efter att så många undrade hur jag hade gjort med håret så gjorde jag först å främst två inbakade flätor på den sida jag inte har luggen på så det ska se lite liknande ut som sidecut, Sen drog jag bak allt hår och tupperade som fan det bakåt så jag bara hade luggen frammåt, finns dock inga rättvisa bilder där man ser det på, men tror det finns någon sådan på emelies kamera! Så jag visar er då jag hittar någon bra bild, för er som inte såg den ikväll!



Outfiten

Den var dock inget speciellt, hade vanlig skinnjacka, svart linne och så klippte mami hål i mina leggings åt mig.. Helt ärligt har jag nog aldrig känns mig så äckligt ful i ett par leggings som jag gjorde idag, haha.. Dom var så fult klippta för var så ojämt, men whatever.. Ingen sa att man alltid behöver ha perfekta kläder!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0