piercing galen.

Eftersom att jag tog ut hålet i läppen ska jag inom kort tid göra min efterlängtade tungpiercing, dock blir jag bara mer å mer sugen att stoppa i hålet i läppen igen.. jag å emelie satt här förra veckan å tveka om vi skulle trycka igenom våra gamla hål i läppen å köra på det? men blev aldrig något.. har lust att flytta ställe på läppen att antingen göra i mitten eller ovanför läppen på vänster sida där jag hade i 7an? hm.. beslutångest.. måste iallafall inom kort få ha en kanyl i mig någonstans.

Några år efter tungpiercingen så jävlar ska jag pierca bröstvårtan! ni får tycka vad ni vill jag tycker det är jävligt snyggt ;) dock tror jag att det gör jävligt ont.. men vafan, det går över!  dock är jag sugen på höft piercingar också :( åh, varför kunde vi inte födas med piercingar lite här å var, blir ju fult med för mycket piercingar också.



dock skulle jag nog skita i bröstvårtan å hellre köra på höftpiercingar..
fast i slutändan gör jag nog ingenting av det, haha.
men det är jävligt snyggt att ha höftpiercingar då man har hål i naveln också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0