Mår äntligen lite bättre..

Har just fått i mig 2 franskor med gravad lax på ihopp om att jag inte ska spy upp det också, kan iallafall dricka någonting nu för tidigare idag kunde jag inte ens ta EN klunk vatten så var jag å kramade min fina spyhink. Mamma å Pappa tycker mer synd om mig än vanligt, så nu kom pappa hem med cola och nå godis åt mig. Dock sparar jag godiset tills då jag inte spyr nå mera... Men cola sägs va bra då man har magsjuka :D

Min blogg börjar snart likna jossans spy blogg, hihi skoja jossan :] Nå men nu ska jag se big brother å kolla vem som åker ut, sen ska jag dejta kudden har ont i heeeela kroppen.. Har nog aldrig mått såhär dåligt det här året iallafall, fyfan. Ville till & med dö tidigare idag, haha.. ;<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0