Less.


Jossan & jag lika snygga som alla dagar... ;)


Har nu tagit en fet powernap sen klockan 3 tills nu, vilket var jävligt skönt dock mår jag bara sämre mitt huvud gör ondare än vad det gjort tidigare idag.. Fan vad less jag blir denna sjuka, har typ fått lungcancer eller nått, ne ska fan ta och googla på vad jag har!

Iallafall, nu ska jag gå å ta mig en fett god & varm te-kopp och ta några skorpor till vilket får bli min middag, åt 2 tuggor från min hamburgare.. Har ju nu cancer typ, har inte ens matlust kvar jag som tycker om mat.... ibland iallafall! Nu ska jag göra min te-kopp, se på hockey å hålla tummarna på att inavlarna förlorar ikväll. Sen duschen & senare dh, sen big brother & sängen!  heibara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0