längtar... ;<

Ligger och tänker på hur mycke roliga saker jag har framför mig, nu till helgen på fredag ska jag & glotta på skaburbian collective (om jag orkar) på lördag är det valborgs, sen sommarlov, skolavslutnings kvällen, kalix dagarna, midsommar, pdol (vet inte om jag orkar fara på de heller får se),  lk (vilket jag SKA på) sen rullar väl sommaren på som den ska?

Känns som att allt kommer bli så mycke bättre i sommar än förra sommaren, då slösade jag tid på onödiga saker.. Var hemma mestadels och blev världens toffel HAHAH... ;<  men det var då, nu ska jag bara njuta av sommaren och göra saker som gör mig glad, inge mer med det!

nE, nu fan ska jag ha roligt i sommar.. det är ett som är säkert! Vi har lärt oss under vintern som vi nu drar med oss till sommaren, ohja!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0