kasss dag

var med i en veckansblogg tävling som avslutades idag, är väldigt sällan med i dom.. men kom bland dom 5 bästa, alltså bättre än sist :)  här kommer du till inlägget där tävlingen var.


och så tänkte jag meddela er om att jag inte for till skolan idag, väldigt intressant för er & veta.. nä men har mått sjukt illa hela natten, dock aldrig spytt som tur är! det går mot rätta vägar, imorgon måste jag till skolan eller ingen tvingar mig men jag känner att jag behöver det och har endå kort dag imorgon!   Har varit på ur uselt humör ikväll, har provat tusen klänningar till påskdansen, den vita jag har planerat att jag skull ha i flera veckor ser nu helt sjukt ful ut på mig?!?!?! från igår till idag typ, haha.. :(  så ringde emelie, så trösta hon mig med att hon hade nå kjolar å nån tunika att låta mig prova å låna om nånting dög, hon vet hur man får en på bättre humör!:)

nu ska jag kolla klart dh, sen big brother.. sen ska jag gå sova! Godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0