Kanske dags för mig att blogga?

Som rubriken lyder, nu är det dags för mig att blogga idag! Har varit sjukt trött & seg hela dagen, mitt huvud har vägt 100 kg och nu väger det kanske 95..  Så de går frammåt!! 

Var iallafall en sjukt bra kväll igår, lite tjorv men det ska alltid vara med! Men jag var iallafall glad å på topp hela kvällen, vi började med att vara hos emelie med en massa folk som kom dit och sen kring 12-1 tiden? for vi till kocken och senare kring halv 3 for vi mot emilia och satt där och chilla tills det bar hem till emelie där jag somnade nästintill direkt, haha.. Var en grym kväll, har över 100 bilder men snör upp bara dom jag is nu!

Tack folket för en mycke bra kväll :]














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0