jag har tråkigt..



Just nu är jag så här snygg som på bilden här ovanför som ni nu mest troligt sitter och onanerar åt, nej jag skojade bara såklart! Funderar på att medans filmen håller på att laddas ner vilket tar 100 år för att nedladdnings programmet är stupid in the head så ska jag försöka orka gå å tvätta bort sminket, men känns läskigt att pasera den där lååånga sträckan och den svarta läskiga trappen påvägen till toan, jag tror nog jag sover med smink tills det är imorgon igen...  Tar inte risken att inte kunna sova...

har nog gjort den här förut, men gör den igen.. bara för tidsfördrivens skull!

t j e j l i s t a n - 2 0 1 1
Allatjejerskagöraden !



1. Har du ett par rosa string? - jees
2. Vem var den senaste du pussade? -  minns inte, pussade en massa i fredags haha!

3. Vad har du för bhstorlek ? - 75C
5. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? - orkar inte räkna ;o
6. har du någon kille?: neeej, och var e fyran?
7. Vad gjorde du inatt? -
såg film, & sov med min b-rud
8. Och i förrgår natt? - sov
9. Vad gör du innan du ska sova ? toa, dator, mys osv
10. Kan du prata med din mamma om allt? - nej, eller om jag skulle vilja så skulle jag säkert kunna göra det.. men väljer antingen att prata om något med mina vänner eller hålla det tyst för mig själv.
11. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? - ja, dom lär ju få reda på det för eller senare hur som helst
12. Har du varit gravid? -
nej
13. Har du trott att du har varit gravid? - ja, haha
14. Choklad eller glass? - glass!
15. Push-up bh eller T-shirt? -
push up
16. String eller hipsters? -  string
17. Stövlar eller sneakers? - antingen nå högklackat eller tygskor!

18. Kjol/klänning eller jeans? -
leggings♥




Tiofakta



1. Hemstad/ort: kalix
2. Hårfärg:
svart
3. Längd: 163,5
4. Frisyr - uppklippt, långt, svart
5. Ögonfärg: blåa
6. Skostorlek: 37 ibland 38
7. Humör: trött & less

9. Civilstatus: öppetförhållande ;)  var försvann 8an?
10. Vänster eller högerhänt: höger


Tiosakeromdittliv


1. Har du nånsin varit kär? - jamentyp
2. Tror du på kärlek? - vene, antar det

3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - oja
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - jo faktiskt

5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - tror det

6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - nej

7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? - nej

8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - asså, jag är inte rädd för att starta ett förhållande, det enda jag skulle vara rädd för är att bli lämnad av en person man är riktigt kär i
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare?
- haha ja
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - nej, enligt mig måste man nog känna personen innan man kan få känslor för en?




T i o s a k e r ;
Detdärellerdethär



1. Kärlek eller pengar? - pengar
2. Vin eller öl? - öl

3. Dag eller natt?  natt
4. One night stand eller förhållande? förhållande, typ
5. Tv eller internet? - internet

6. Pepsi eller cola? - cola

7. Vild fest eller romantisk hemmakväll ? vild fest, hihi
8. Färgfoto eller svartvita? - färgfoto
9. Telefonkontakt eller face to face? - face to face
10. Bilddagboken eller myspace? - bdb



Tio "Hardunånsin"


1. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? nej
2. Har du nånsin viljat ta livet av dig? - haha, har hänt

3. Har du nånsin gjort något du ångrar? -  en hel del
4. Har du hoppat bungy jump? - nej
5. Har du nånsin varit med i en olycka? - ja på sätt å vis, men jag blev inte skadad
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? - nej

7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - ja, haha evil

8. Har du nånsin gått på bio ensam? - nej ;s
9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? - nej
10. Har du nånsin tyckt att världen suger? - haha ja de med



TioKänslor

1. Saknar du någon just nu? - asså, ja faktiskt :( men träffar den snart!
2. Är du glad? - just nu? inte allt för

3. Är du fundersam? - jo
4. Är du uttråkad? - en hel del
5. Är du tysk? - nej
7. Är du italienare? -
ne
8. Är du fransk? - men ne

9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - aa

10. Gillar du någon just nu? - verkligen inte

Omdig:


1. Hur mycket är klockan just nu? 23.47
2. Namn? Evelina
3. Vart bor du?  Töre
4. Hur många barn vill du ha?  1
5. Vill du gifta dig?  jadå

6. Rullar du spaghettin eller skär du den? rullar
7. Har du ätit sushi? nej

8. Favoritglass?
b&j tror jag!
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? orkar inte kolla

10. Humör? trött

FyraGrejjor



1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? haaha, ja
2. Har du en hund? nej

3. Sover du helst själv eller med någon? med någon, utan tvekan
4. Tror du på spöken? nej



Skulle:


1. Skulle du vilja vara längre? lite
3. Skulle du vilja ha sex nu? faktiskt inte, haha..
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? inte de heller faktiskt





Kan:



1. Kan du röra på öronen? nej
2. Kan du slicka dig på näsan?
ja :D
3. Kan du kolla i kors med ögonen? kan ju alla

4. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? räknas det då man sover? :)
5. Kan du va på en fest utan att dricka? nja, vet inte säkert
6. Kan dina vänner lita på dig? ja!
7. Kan du tänka att pierca dig i naveln? har redan gjort det så aa
8. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? nja, beror på vad för affär osv




Har:


1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? jo
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? yes

3. Har du syskon?  aa
4. Har du någonsin haft sex med någon? - japp
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? ja, om jultomten :(

7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna?
för längesen
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? aa
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? aa
11. Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? nja, bara oralsex? haha..
12. Har du blivit påkommen när du har haft sex? ja haha
14. Har du ljugit på någon fråga än då? nixx



Vem:


1. Vem älskar du? mina närmsta vänner & min familj
2. Vem hade du senast sex med? - en pojke
3. Vem vill du bli full med? - dom jag alltid blir full med!:)

4. Vem är den bästa artisten/gruppen? - vet inte riktigt

5. Vem pratade du senast i telefon med? - mami
6. Vem är snällast i världen? - JAG JAG JAG
8. Vem sov du senast med? emelie :)


10. Vem vet allt om dig? emelie
11. Vem hatar du mest? no one
Vem kramade du senast? tim :)
13. Vem kan berätta allt för dig?
dom som känner för det & vill det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0