jag är svag för dig, för du gör mig stark

Helå! Har just kommit hem jag och sofie har följt med johanna halva vägen hem, då vi skulle ut ur huset står eric och gurra på gården som en överraskning haha! Så hade gurra sin moped, så jag å sofie var varit coola å kört den hela vägen tills halvan, sen sa vi hejdå till johanna, även åt gurra & eric och vandrade hemmåt! Trodde det skulle vara iskallt ute, men var fan riktigt skönt :)

Nu sitter vi och väntar på att big brother reprisen ska börja för vi missade det tidigare då jag johanna å snopp sofie såg på the grudge, hann börja gråta efter att filmen hade pågått i inte ens fem minuter, fan vad mes jag är men fan vad sjukt rädd jag är för den filmen haha.. Men ska ju ligga å krama om sofie hela natten så jag dör ju inte! ne, ska vänta på att big brother ska börja, först om på toan en svängom! Har varit en great kväll för att haft varit i töre, har har riktigt kul faktiskt :D

bjuder på en snygg bild från maj förra året på mig å sofie, där var allt som det skulle.. båda var blonda & blåsta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0