ingen sörjer när du dör, ingen ska sakna det du gör

Godmorgon!  har just kommit hem från emelie, nu sitter jag å ser på tv & tänker på mat.. Är så hungrig men mår bara illa då jag ska äta, mitt illamående har just gått över å jag kunnat äta vanligt så kommer det tillbaka nu när jag är som hungrigast?! Dålig stil, ska be pappa fara å köpa en kebabtallrik åt mig ås ska jag snöra in mig i duschen..

igår var ingen precis superkul kväll, jag å emelie var först hemma hos mig med linn å matte.. chillade å sånt, sen kring 9 tiden fick vi hämtning å for till kalix å hämta upp amanda å fanny, sen var josse hos emelie redan så for vi dit å chillade, pratade i någon timme tills dom for!  då skull vi till karlsborg, men blev aldrig något vi såg istället the last song med fredrik så det kom lite skvättar i ögonen ;c  sen sov vi gott som fan..  heibara

jag å sofie lite smått lesbiska, hihi ne.. men hjärtegull på henne :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0