Hiss & Diss.

Nu ska jag börja med detta som kallas " Hiss & Diss " hade det då & då på min gamla blogg, och bara för att fylla ut bloggen med mer inlägg nån gång i veckan så kör jag på en Hiss & Diss lista då jag känner för det ska försöka få det att bli en gång i veckan :)



- Våren

Våren är ingenting jag skulle hissa om det inte var ett steg närmare sommaren.. Sjukt bra känsla i kroppen av att sitta på bänkarna utanför skolan ha på sig ett par solbrillor & känna solen steka på skinnjackan samtidigt som man gör hur det droppar vatten och ser hur snön smälter, man känner hur sommaren närmar sig!

- Klädes plagget "Jumpsuit"

Någonting jag förut aldrig skulle ta på mig, men har insett nu hur snygga dom kan vara! Å enkla att ta på sig om man t.e.x ska på stranden eller så! Dom är i mina ögon så fula att dom är snygga :)



- Musik

Musik är något som jag tror ingen skulle dissa? Jag menar, alla älskar musik? åtminståne alla jag känner haha.. Finns så sjukt mycket bra musik just nu, helt sjukt.. Blir glad så fort jag slår igång musik man kan stänga ut verkligheten och alla problem för ett tag.

- Högklackat

Alla sorters högklackat, hur snyggt som helst + att det passar till nästintill allt (utom då mjukisbyxor och sådant.) Hade aldrig högklackat förut, nu har jag det var & varannan dag finns inge snyggare än att vara lång!:)





- Sönder blonderat gult hår

Nu ni som har det behöver ju inte ta åt er över hela världen å börja skära er =)  För jag säger bara MIN åsikt, finns säkert hur många som helst som tycker det är snyggt.. Bara inget som ser bra ut i mina ögon!

- Vintern

Jag är alltid deppig då, jag har alltid någonting att klaga på.  Jag är då jämt å ständigt sjuk, allt tagg-humör försvinner helt å hållet, jag brukar bara vilja gå i ide som björnarna gör..

- Folk som sämplar folk innan dom knappt vet vem en är

Vilket händer mig & säkert väldigt många då&då men det är någonting man får leva med. Man behöver bara ha smink, löshår eller något så är man fjortis, man behöver bara haft sex med någon enstaka så är man hora? Man behöver bara röka, snusa eller dricka alkohol så är man dåligt umgänge eller knarkare. Det är sjukt, lär er känna en person innan ni dömmer en och sen då ni vet hur en är så bryr jag mig inte vad ni tycker bara ni ger en en chans så är jag nöjd =)

Kommentarer
Postat av: anonym

Behandla andra som du själv vill bli behandlad, vet att du också är en utav dom som snackar skit och stämplar andra som knarkare och tror du att det kommer sluta med sktsnacket när du själv är med och skapar det?

2011-04-08 @ 07:04:59
Postat av: Evve

jag snackar inte skit, jag kan säga vad jag tycker å sen stå för vad jag säger och jag hittar inte på falska rykten utan jag säger saker som jag vet är sant för jag finner ingen anledning med att ljuga för man vinner ingenting på det. Och jag skulle aldrig stämpla folk för knarkare innan jag vet vad dom håller på med eftersom att jag har själv vänner som håller på med den skiten.. Så skrapa ihop lite fakta innan du öppnar käften. Det var allt för mig :)



btw, nästa gång.. var lite tuffare än att kommentera anonymt? :)

2011-04-08 @ 13:21:11
URL: http://eveliinae.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0