he blev Kalix en sveeeeeng

Tjenis! For till kalix iallafall, for dit med Linn Matte å Amanda =)  Och vi var även med en massa folk först på furuvallen och såg då dom spelade fotboll eller körde "röv" eller vad det nu heter.. Sen for vi mot stan Jag och Emelie, sen for emelie hem så Jag Linn Matte Amanda Chobbo Elina & Vincent gick till golden gate där det var bland annat Amanda och hennes syster å deras kompisar, så satt vi där å umgicks å pratade.. Sen kom Amandas faster å hämtade oss kring just efter elva, Så nu ligger jag i sängen å har fetings träningsvärk å benen + rumpan, börjar undra vad fan jag gjorde igår hos emelie..

Nu ligger jag iallafall sjukt skönt i sängen under täcket å väntar på att A cinderella story ska laddas ner klart så ska jag se den och käka godis från mitt söta påskägg, efter filmen ska jag sova gott med en massa spöken.. Godnatt på er!=)

HAHAHAH, 2-3 års gammal bild på mig och emelie!
nog var vi rätt söta ändå haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0