har lite tråkigt såhär på kvällskvisten.. såå



jag har insett att min senaste puss/kyss: faktist var av en fin person typ
jag har insett att: jag är bäst
jag har lärt mig: att ta tag i saker å ting innan det är försent, eller.. än idag är jag faktiskt rätt dålig på det, men jag jobbar på det!
jag lyssnar på: min snarkande söta sovkamrat
jag pratar: väldigt mycket om onödiga saker, haha
jag tycker om: mina vänner, familj och kläder!
jag avskyr när folk: snackar skit, och då menar jag inte typ " å hon där e ful " utan mer brutala grejer och inte små stuffs
min bästa vän är: bättre än eran! suck on that :)
min första bästavän heter: agnes :)
kärlek är: jevlat tjorvigt, för mig iallafall.. jag kan aldrig vara säker på nått eller veta vad jag känner, haha.. jag är nog min egna livspartner!
bästa tiden i mitt liv var: nästintill alla år innan 2009
om jag fick en sak i hela världen: skulle jag valt en massa pengar, då kan jag köpa mig vad jag vill :D
när jag borstar tänderna: så speglar jag mig samtidigt
när jag lagar mat: brukar de bli billys, nudlar och annat som är enkelt!
jag tänder på: snygga, vältränade & solbruna killar hehe
jag är rädd för: igentligen jävligt mycket, men ingenting jag kommer på som jag är riktigt rädd för
den värsta känslan är: att välja mellan något man verkligen inte vill, men man måste.. finns inge jobbigare än att vara sen helt säker på att göra rätt, för i slutändan efter allt tänkande å då man gjort något val så känns det fel.. alltid, iallafall för mig
den bästa känslan är: när allt går sin väg, då jag är på topp, då allt är som de ska!
jag är bäst på: att ligga i min säng å skriva på datan samtidigt, den ni!!
jag är sämst på: ljuga för folk utan att få nå sånna hemska skuldkänslor att jag till slut måste säga som de är haha
jag kommer alltid att vara: mig själv? alltid.
det finaste som finns är: ni vet, ja.. den här b-ruden som äger bloggen haha nej jag skoja!=)
i sommar: SKA JAG HA SÅ JÄVLA ROLIGT, så ni vet inte av hur kul jag ska ha!1
sist jag verkligen grät var: öhm.... hm.... riktigt riktigt längesen ;o
jag kan: sätta foten bakom huvvet utan att dö, haha snacka tråkigt jag har ibland..
jag kan inte: lite på folk från det "andra könet" lika snabbt som jag kan lita på tjejer t.e.x
när jag vill tänka går jag: stänger jag antingen in mig på mitt rum, eller sticker ut någonstans där jag får vara ifred
min mobiltelefon är: störd, men endå sööt
när jag vaknar på morgonen: snozar jag en halvtimma, sen upp å göra sig redo för dagen!
innan jag går och lägger mej: borstar jag tänderna, gör sånna här onödiga tester, ser film and so on
just nu tänker jag på: att jag blev trött, riktigt trött
bebisar är: söta! eller oftast iallafall..
idag har jag: sovit och försökt göra mig själv så frisk som möjligt!
ikväll ska jag: det är kväll nu? till & med midnatt på en halvtimma sååå
imorgon kommer jag: vara på skolan med härliga peeps förhoppningsvis!
jag vill verkligen: sova, men först! plåga mig med en tecknad film som jag kan somna till :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0