gör mig friiisk..

Vet inte vad jag ska tidsfördriva tiden med.. Känns som att hela världen håller på att gå under endast för att jag är sjuk och har typ hemskt tråkigt, har redan sett på massa filmer så det orkar jag inte göra.. Blir bara mer deprimerad å känner mig bara sjukare av att tänka att det är fredag imorgon å att alla ska ha jätte kul utom jag  :(  Åh, jaja.. ska nöta barnprogram och tycka synd om mig själv.. Jag håller på bli tokig, känner alltid samma hemska känsla då jag inte är på skolan å är sjuk ;o det är bara skönt första dagen. Borde just nu haft världens sötaste pojkvän som hade kommit hit å tagit hand om mig, men nu har jag ju inte det tyvärr...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0