Godnatt.

Ligger i sängen nu, orkade bara se halva big brotger för jag har aldrig någon ro att sitta stilla framför tven och då datorn har slut ström och orkade verkligen inte hämta laddaren från mitt rum så jag la mig här, dock är jag inte knappt trött eftersom att då jag kom hem från skolan så tog jag mig en 3 timmars lång powernap, så är inte lika dead nu och den satt riktigt jävla fint!

Imorgon blir det nog ännu en lugn dag på skolan eftersom att idag inte var så ansträngande, känns som att vi får sommarlov snart eftersom att vi gör typ ingenting i skolan nu förutom rester.. Eller jag har ett svenska prov imorgon som jag inte vet någonting om för då min lärare gick igenom det fick hon lack å snörde ut mig, emelie, fanny & amanda så nu är det hennes fel att jag får ig på det, hon VAR min favorit lärare men fan inte nå mera..

Btw så älskar jag att vara jag, för nu får jag alllt som jag vill ha de! Sååå skönt att gå å lägga sig och känna sig lite gladare än vanligt, det känns som att det var så längesen.


bild i repris (inga nya bilder eftersom att jag har bättre för mig än att fota mig själv)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0