Godmorgon

Godmorgon! Sitter i soffan och ser på tv och dricker cola.. ska snart gå å tvätta bort sminket som jag har haft kvar sen jag kom hem igår, har inte orkat tvätta bort det.. Sen ska jag äta någonting och sen gå ut och sätta mig i solen eftersom att vi har 15+ grader här :D jävligt skönt!

Sen ska jag duscha å fräsha upp mig, känner mig alltid friskare då jag duschar och sminkar mig ;o haha.. ahja, har en ny vecka framför mig som jag har fullt upp på :D  Idag ska jag krya på mig så är hemma, Imorgon ska jag nog mest troligt till skolan och plugga på som fan på det jag missade hela förra veckan, På onsdag fyller emelie år och så har vi kort skoldag som vi har alla onsdagar ska väl plugga igen allt jag missat då också.. Torsdag är det inget speciellt utom vanlig skoldag + utvecklingssamtal, Fredag då är det kort skoldag sen BARNKALAS hos emelie med massa partypeeps :)

Blir nog en bra vecka, lär ju inte ha ingenting å göra iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0