godmorgon!

JA jag överlevde natten trotts att jag sov med the grudge, hann inte ens slå igång filmen så hade jag deckat hahha.. Sen vaknade jag då istället halv 7 imorse av att jag var hur pigg som helst, gick på toa sen decka jag igen! Ska snart ta och stiga upp och äta någonting, sen hoppa in i duschen en ska jag sitta ute i solen om det är sol ute idag dvs!

Sen blir det väl att fara mot kalix någon gång senare, sen det där discot och se skaburbian collective! Blir nog en bra kväll, om inte så lär imorgon också bli bra det är ju trottsallt valborgs då!  Ne nu ska jag stika upp å keka, min mage e hungrig... LAATER

Bild på skaburbian collective, hittade inte mina bilder på dom sen jag såg dom senast.. Så får duga på en från google!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0