ge mig nått.. GE MIG ALLT

Åh, jag blir tokig.. finns så mycka jag vill å så mycke jag vill ha just nu.. dör :(


- Vill ha en ny mobil & kamera eftersom att min kamera är nästintill trasig å jag spillde en helt glas med kladdiga dricka över min telefon förra helgen så den är helt kladdig å så har jag fått sprickor på skärmen, NICE!

- Jag vill ha sommarlov, för då känns allt bra typ, då e alla glada osv.


- Jag vill att alla mina vänner skulle kunna tåla varandra, så man kan vara med alla samtidigt.. MEN nu går det ju inte för folk ska va så envisa hela tiden.. ;c

- Jag vill ha pengar, vet inte vartfan alla mina pengar försvinner på

- Jag vill ha någon som jag kan tycka om, sova med, och hålla om hela natten, ha någon som alltid finns där för en osv..! Hade även sovit så gott å sluppit alla spöken..

- Jag vill ha fredag & lördag.


Lättare att säga, vadfan vill jag inte ha?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0