Fredaag



Godmorgon! Känner mig som en pernsonär som går å lägger sig före fan, stiger upp tidigt och sen sover och får ingenting gjort på dagarna. Hatar fortfarande att vara sjuk, hatar det ännu mer idag än igår efter som att alla mina helg planer går i krash vilket känns surt. Men turen är ju att det händer grejer nästa fredag, säkert något som slår hela den här helgen! Så jag ser fram emot nästa helg istället, i helgen ska jag nog bara vara hemma å krya på mig.

Ska nu se klart brandy & herr morris haha, så sött tv program :] Sen ska jag tingelinga mamma och höra om hon orkar köpa en feeet godis påse, dricka å någon mat jag äter så jag kan få i mig lite mat åtminståne, min mage kurrar till hundra men mår så illa att jag inte känner suget till NÅN maträtt vi har hemma.. Åh jag har typ magsjuka utan att skita eller spy? mår istället illa som fan, hela min familj utom jag har ju har magsjuka i veckan.. Då har jag istället haft/har feber å hela det köret. Hellre det än att spy kan jag ju säga er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0