för dom är int som du

Har inte gjort någonting vettigt sen sist jag bloggade, jag satte mig ute i solen och hade ro att sitta helt stilla i inte ens en halvtimma, haha.. Sen hoppade jag in i duschen, nu har jag plattat håret & sminkat mig och har även märkt att jag har slut foundation men den klarar jag mig utan i några dagar eftersom att jag igentligen inte har några finnar eller någon sådant att täcka precis!

Men iallafall, ska strax käka middag efter det ska jag sätta mig med mami och göra några skoluppgifter, hela mitt lov kommer gå ut på att plugga typ.. Men just nu har jag bara godkänt i ett ämne, fixar jag nu bara några små saker så har jag G i allt.. Så lätt värt, Sen kommer sofie hit & kanske emelie också! Och så ska vi vara med johanna tror jag? om hon inte har ändrat sig, blir en "lugn" kväll i töre! vi hörs senare.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0