film dags.

Har precis lagt mig i sängen, nu ligger jag å skriver med jossan om hennes plötsliga död som kommer inträffas snart ;c Men sak samma, haha, ne skoja jossan!  Ne iallafall, nu ska jag se på film nån tecknad söt barnfilm, är sugen på hitta nemo så ska nog se den med mitt söta vecko-sov sällskap som bor här från söndag till torsdag!

Seen sova som fan, mamma har renbäddat min säng medans jag har varit borta i helgen så fanns inge skönare än att lägga sig ny duschad å fräsch i en renbäddad säng så kommer sova gott! Skola imorgon, känns tyngre än vanligt, men jag måste dit.. Ska vara nu dom här 2 veckorna som är kvar av skolan för jag behöver det.. För jag är bra i skolan!!1 godnatt på er :)

hitta nemo ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0