Drar väl till kalix!:)

Far iväg till kalix på en & en halv timma och gör någonting med några peeps.. Ska iallafall våldgästa min söta vän Emelie inatt!:) Ovanligt? nä, faktiskt inte allt för haha.. Känns ibland som om vi vore syskon medtanke på vilka diskutioner vi kan ha om småsaker å sen börjar vi bråka om vem som blev sur först HAHAH för båda nekar att dom är sura, haha ahja vi är som vi är när vi har varit för mycke med varann!

Imorogn ska jag väl ta mig hem någongång iallafall, sen när jag kommer hem ska jag ta tag i några skoluppgifter, göra en "planering" uti mina uppgifter jag har ogjort osv.. Har lovat min mentor det, så nu ska mamma tvinga mig till det men lär väl inte ha mycket annat att göra en måndag då det är lov? Så jag överlever! Ska gå å packa ner sminkväskan, å någon sovtröja, vi hörs imorgon!:)

Johan suger på att fota, men iallafall..
Bilden är från i fredags, och finfina tjejor på den!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0