det enda du kan göra är att gå

Min första lovdag så ringer prästen och väcker mig, och säger någonting uti konfirmationen så jag sa att jag slutade.. Jag har ändå aldrig tid att fara till kyrkan var å varannan söndag eftersom att på söndagar är det min-vara-död-dag-efter-helgen! Så jag hoppade av den, tror inte jag går miste om världens mest roligaste konfa läger eller så, och hon sa att jag får börja igen om jag ändrar mig, så de är lugnt ;)

Sitter framför tven och lodar å känner min mage kurrar och jag mättar den med cola hihi.. Sen ska jag väl hoppa in i duschen å fräsha till mig, sen ska jag mot emeliiie för ikväll firar vi henne.. Känns som att det kommer bli en jävligt bra kväll, och blir det inte det ska vi ändra på det!:)

ignorera att jag ser helt mogolid å röd ut i fejset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0