Dålig uppdatering idag,

Har inte haft någon tid till att blogga idag, har varit på skolan idag.. vilket har kännts riktigt bra, haha.. så skönt att få träffa allt folk igen osv! Slutade kring halv 2 idag, satt på skolan till halv 3 å sen gick vi till bussen några å hemmåt, då har jag nu äntligen beslutat vad jag ska ha på mig på påskdansen imorgon!  Blir en helt vanlig halvhög blommig kjol, svart linne, högklackat & min skinnjacka!:)

Det får duga, ska ju inte direkt på någon jävla modevisning.. haha, är så sjukt less på allt tjat om påskdansen att jag bara vill spy, varför blev jag inte kille i sånnahär tillfällen?!  whatever.. Ska till emelie efter skolan imorgon och äta tårta och fixa mig inför påskdansen, nanana.. sen ska jag å emelieh hinna fixa emelies present också på något underligt sätt, men det löser vi!

ska se greys med mami på en strax, så hör av mig mer sen!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0