Dag 12: En bild + 5 fakta om mig.



1. Jag är jävligt lätt skrämd, nån behöver bara titta fram helt random å inte säga nå så kan jag skrika ihjäl mig, haha.

2. Jag sitter just nu och hör på då min mobil ringer, men vågar inte svara för enligt hitta.se är det en undersköterska som ringer, jag vill inte prata med nån sånn. ;<

3. Jag hatar folk som kan stå å ljuga en rakt i ansiktet då man redan vet sanningen, känns som att dom tror att man är hjärndöd och inte har någon aning om vad den håller på.

4. Jag är väldigt missnöjd med mig själv och tar direkt åt mig om någon skämtar om någonting som har med mig att göra även om det är ett skämt.

5. Att nu ska jag se på hannah monatna! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0